Salarisadministratie
FlexPay uw betrouwbare backoffice
Wij bieden maatwerkoplossingen op het gebied van salarisadministratie of volledig juridisch werkgeverschap tegen een betaalbare prijs. FlexPay ondersteunt bedrijven in diverse branches en sectoren. De gedegen ervaring en kennis van zaken van de medewerkers van FlexPay naast hun probleemoplossende en ondernemende mentaliteit staan daarbij volledig tot uw beschikking!
Jaarlijks werken honderden personen vanuit opdrachten van haar opdrachtgevers op basis van een detacheringovereenkomst via FlexPay of wordt salarisadministratie voor deze medewerker door FlexPay uitgevoerd.
Beschikbare subsidies, premies en overige voorwaarden worden door FlexPay aangevraagd dan wel toegepast. FlexPay verzorgt trajecten en adviezen inzake adequate begeleiding bij schulden, verzuim en andere items op HRM-gebied. Hierin onderscheidt FlexPay zich uitdrukkelijk binnen dit marktsegment.
Met de inzet van FlexPay treft u een betrouwbare partner. FlexPay werkt in opdracht van klanten die op hun beurt een grote verantwoordelijkheid dienen af te leggen voor de door hen ondernomen activiteiten. Een greep uit ons klantenbestand: gemeenten, belastingadvieskantoren, accountantskantoren, onderwijsinstellingen, horecaondernemingen, re-integratiebureaus, freelancers en uitzendbureaus.
All in Prijs € 9,95 per loonspecificatie
Salarisadministratie vanaf € 9,95 * per loonspecificatie! FlexPay hanteert dit vaste all-in tarief exclusief BTW voor de uitvoering van de basisdienstverlening voor de salarisadministratie.
Het basispakket bestaat uit:
Basispakket:
- Verwerking aangeleverde mutaties per werknemer per periode;
- Loonberekening/salarisspecificatie per periode (4 weken of per maand);
- Digitale aanlevering van salarisspecificaties en jaaropgave;
- Digitale aanlevering van betaalbestand;
- Digitale aanlevering van loon journaalposten;
- Digitale verzorging en aanlevering aangifte loonheffing.
Aanvullende diensten (optioneel) o.b.v. uurvergoeding:
- Opmaken arbeidsovereenkomst;
- Advies over fiscaal toelaatbare regelingen voor het personeel;
- Verzorgen ziekmeldingen naar Arbodienst;
- Ondersteuning en advies bij invullen van formulieren voor arbeidsongeschiktheid en WIA-kwesties;
- Advies over fiscale regelingen, subsidies, HRM en arbeidsrechtelijke kwesties;
- Ondersteuning en advies bij aanvraag ontslagvergunning.
Aanvullende diensten (optioneel) o.b.v. nacalculatie:
- Salarisstroken op papier aanleveren;
- Verzendklaar maken van salarisstroken per werknemer;
- Schriftelijke aanlevering van betaallijsten/overzichten.
Daarbij kunnen wij u bij nog meer zaken ontzorgen zoals:
- Inclusief eenmalige invoer van basisadministratie werkgever/werknemer
- Leveren van proforma berekeningen;
- Correctie loonspecificatie;
- Invoeren loonbeslagen;
- Verzorgen ziekmeldingen naar UWV (personen die onder vangnetregeling van UWV vallen);
- Kosteloze servicedesk.
De tarieven zijn exclusief 21% B.T.W. Op basis van de prijsindexering zal de tariefstelling per kalenderjaar geëvalueerd en mogelijk herzien worden.
Bovenstaande diensten worden op maat geleverd. Benieuwd wat wij voor u kunnen betekenen?
Neem vrijblijvend contact met ons op.